vrijdag 7 december 2012

Kerstroos

Hallo bloggers,

Zijn jullie kerstkaarten al klaar , bij mij is het op een haar na geveld, ik heb al wel overal foto's van gemaakt, dus laat ik de komende dagen er nog een paar zien

De bloem op deze kaart moest je boven een theelichtje houden en dan vormen, ik weet zo gauw niet hoe dit heet , maar jullie hebben het vast al eens gezien

 


Dit is de binnenkant van de kaart en ik heb er een pop-up kaart van gemaakt met swirls die ook mee poppen

 
 
En dit is de voorkant van de kaart , de kerstbal heb ik op pyrostor geplakt en later uitgezaagd met een warm zaagje, hoe die techniek heet weet ik niet meer
 
 
Bedankt weer voor je bezoekje  en graag tot de volgende keer,
 
groetjes Joyce

3 opmerkingen:

Jeannette zei

hij is weer mooi Joyce, ik weet ook niet hoe die techniek heet, maar ik ken het wel, groetjes Jeannette

Janny Jager zei

Een mooie is dit ook weer geworden Joyce en nee mijn kaarten zijn nog niet klaar .
Ben echt laat dit jaar,maar komt goed.

Groetjes Janny

Brigitte zei

hallo joyce
wat is dat mooi ge maakt dekaart

groetjes brigitte