donderdag 6 december 2012

Huisje met kerstballen

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede bericht vandaag, het moet niet gekker worden, ik heb helemaal de smaak te pakken.
Het huisje wat ik hier laat zien heb ik gemaakt met als basis grijs cardstock, vervolgens het raampje met een double do mal uitgesneden en met een verdieping geplaatst, zodat je goed ziet dat er een ruimte achter zit, in de kamer staat een kerstboom ,  design papier in grijstinten erop gemat en de kaart verder afgemaakt met 2 pop-up kerstballen, met zilveren lintjes en strikjes en wat glimmende kersttakjes



Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

liftchallenge    en elke kaart een feestje

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en zou het  leuk vinden als je een reaktie achterlaat en nog leuker als je volger wordt

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer,

Joyce

10 opmerkingen:

Jeannette zei

schattig kaartje Joyce, ik heb hem in het echt gezien, zo leuk met die open ramen, veel succes met de challenges, groetjes Jeannette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er heel gezellig uit!! Leuk dat je meedoet met de challenge!
Groetjes, Yvonne (gast-designer Liftchallenge)

Marjan zei

Mooi raampje met inkijk en wat een mooie kerstballen! Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge.

Janny Jager zei

Allebei de kaarten zijn prachtig Joyce,
Succes met de challenge.
Groetjes Janny

Renata van Miltenburg zei

Een prachtig kaartje zo met het boompje achter het raam en die mooie kerstballen...volgens mij ben je echter wel vergeten om onze schets te gebruiken of heb ik het mis?

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Marijke zei

Heel mooi en sfeervol kaartje. Prachtig de kerstballen. Ook ik mis de schets die bij de uitdaging hoort.

Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

Groetjes, marijke

Aletta zei

Prachtig kaart !!

Leuk dat je met onze uitdaging van de "schets en kerstballen" meedoet van Elke Kaart Een Feestje.

Helaas zien we niet de schets van onze uitdaging erin terug en dus komt dit kaartje niet in aanmerking voor onze top3

Groetjes Aletta

Nadine zei

Leuke vorm, je hebt er werk van gemaak! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge!

Cornelie zei

Leuke kaart met het door kijkje en de 3-d ballen. Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

Ellen zei

Wat een prachtige kerstkaart, die ballen zijn geweldig!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen